Promenadglädje

Standard

Den promenadglädje jag har just nu liknar den jag hade när jag bodde i Skede i Småland. Jag vet inte om jag går långt men jag ser mycket och glädjer mig åt det.  Det blir för mycket att skriva om här, tyvärr.  Enda nackdelen här i Norrland är kanske myggen.

2 reaktioner på ”Promenadglädje

  1. Urban Ingelsson

    Hej. Tänkte bara skriva in och visa att jag faktiskt läser bloggen. Det där med promenader går i perioder för mig. Att utforska en ny omgivning eller bara tömma ut lite energi på en lugnande kvällspromenad…

Kommentera

