Uppdatering

Standard

Tillbaka igen till vardagen vid datorn. Jag lyssnande mycket på webbradio för att komma in i lagom arbetstakt igen. Svärmor kollar om min ryggsäck går att laga. Nya joggingskor inhandlades igår, mittemellan två gudstjänster.

5 reaktioner på ”Uppdatering

    • Kiitos tästäkin kommenteista. Ne tuntuvat vähän lämmintältä juuri nyt mutta tarvitsen jopa kävelemisen varten sellaista tukea, sen lisäksi haluasin yrittä juostaa.

      Till min familj och andra: i kommentaren sades det är det är trevligt men väl varmt med nya joggingskor. Jag svarar att jag behöver för att de stödjer fötterna både när jag går och när jag försöker jogga.

Kommentera

