Snart till stugan

Standard

Snart far vi till sommarstugan. Det finns så mycket att göra, det blir nog bärplockning för min del. Det häner så mycket fint i vardagen som jag inte hinner nämna här. Igår räddade mina arbetskamrater en liten fågel som flugit vilse och hamnat i fikarummet. När jag var ute på kvällen för att se på vitmossor och försöka artbestämma dem såg jag tre små bruna grodor, kanske nykläckta, eller vad säger man om färska grodor.

4 reaktioner på ”Snart till stugan

    • Terve! Kiitos viestistä, apin ja anopin pihalla on runsasti viinimarjoja.
      Grodor= ”sammakot, sammakoita” Jag såg tre grodor=” Minä näin kolme sammakkoa.”

Kommentera

