Så mycket gott…

Standard

Jag har så många fina upplevelser att skriva om, bl a att mina föräldrar och min yngsta syster åkte långt för att träffa mig och nu träffar de andra släktingar. En glad hund är också med på resan.

Under helgen före deras besök upplevde jag och lärde mig också  mycket.  Men nu har jag lite ont i en axel så jag orkar inte skriva långt. Helhetsintrycket är gott.

En reaktion på ”Så mycket gott…

  1. denblygegatumusikanten

    Vad gott! Det är så kul att läsa att det har varit så bra! Låt oss höra mer om hur det går för dina långväga gäster!

Kommentera

