Nu har de åkt!

Standard

Mina besökare gav sig iväg kl 8 imorse. Jag uppskattade deras besök jättemycket, och vi hade så kul igår. Jag har inte hunnit känna mig ensam än fastän det är mer än åtta timmar sen de åkte. Vad ska jag göra för att komma ner i varv?

3 reaktioner på ”Nu har de åkt!

  1. Ann-Sofie

    Det var roligt att träffa dig! Tack för senast! Men Umeå är förändrat – staden var vackrare på 70-talet!

    • Tack för att ni kom. Det var ett stordåd att klara av all bilkörning. Tack för schampo och kakor och annat som du lämnade till mig. Jag har just duschat efter träning.

Kommentera

