Snart…

Standard

Snart bär det iväg till Gällivare…

Bara två arbetsdagar kvar här i Umeå…  När ska jag hinna packa? Hur ska jag orka packa? Vad kan jag få med mig på bussen?

Det ska bli så spännande att få bekanta sig med Gällivare och Malmberget. Uppleva vacker natur och riktig vinter.

2 reaktioner på ”Snart…

  1. denblygegatumusikanten

    Vad kul! Packa en kamera!
    Packa geologi-boken!
    På bussen får du med dig en hel del!
    Riktig vinter!!! 😀 Wow, vilken grej!

    • Geologibok. Bra tips! Det hade jag inte tänkt på. Vilken av alla mina geologiböcker ska jag ta?, funderar jag på nu. En enkel stenbestämningsbok kanske.

Kommentera

