En speciell bloggsvårighet

Standard

Jag har tänkt att den här bloggen skulle vara mest till för upplevelser och det är en bra ide. Känslan av lagom med solsken t ex uttrycker jag bäst på svenska.

Ibland tänker jag att om jag slår av datorn, ställer den i säkerhet i rummet och sedan tar på mig ytterkläder och går ut så upplever jag säkert något som passar för bloggen.

Ja, visst upplever jag, för jag lever ju. Men ibland om jag är uppmärksam så upplever jag mer än vad jag orkar skriva.

Igår morse såg jag första snön, det är vackert och ganska tunt med snö. Jag anser det fortfarande är höst, men jag kan ha fel.

Kommentera

