Arbetsförmedlingen

Standard

Till arbetsförmedlingen, som numera delar hus med några andra myndigheter för man ju ofta gå numera. Jag har dock upptäckt att i liten stad som den här är folk trevliga. Jag tänker gå dit idag och sätta mig framför platsbanksdatorn och om jag ser något intressant, så tänker jag på ett lagomt sätt nämna det för en människa och bli uppmuntrad.

2 reaktioner på ”Arbetsförmedlingen

    • Ja, mindre än Umeå iallafall. Här är de flesta trevliga och efter att ha besökt flera olika kyrkbyggnader de första fyra veckorna ser jag numera kristna eller åtminstone sökare överallt i affären påbiblioteket mm. Min man jobbar på en skola i den här kommunen.

Kommentera

