Nu är det vinter

Standard

Idag ser det ut som vinter ute. Vackert!

Men jag tycker det är ett visst besvär med att knyta kängorna ordentligt när jag ska ut.

2 reaktioner på ”Nu är det vinter

  1. Urban

    Här vill jag gärna se en bild!
    Kan du ta med dig digitalkameran ut nästa gång du går en promenad i dagsljus?
    Om du vill så kan jag göra detsamma.
    KRAM!!!

  2. Tack för kommentaren. Javisst, vore det passade med ett foto. Men jag är förvånad att du inte minns att jag inte har en digitalkamera, bara en vanlig. Jag har just satt in ny film i den, så det kan dröja till nästa framkallning.
    Kram!

Kommentera

