Bara ett mellaninlägg, eller?

Standard

Den vanligaste kategorin i den här bloggen är glädje.

Det är inte så konstigt eftersom bloggen handlar om att uppmärksamma små men vanliga orsaker till glädje, t ex nysnö, eller en flock sidensvansar i ett rönnbärsträd.

Just den här stunden känner jag några ovälkomna känslor som hindrar mig från att uppskatta saker och ting och finna glädje.

Hur kommer jag att klara av min nästa arbetspraktik? Vi ska få besök ikväll, blir det lyckat? Vad är tecknet för att vi ska våga satsa på en framtid här?

Det var längre sen jag kände så här, obehaget går nog över snart.

 Jag är åtminstone ärlig.

Kommentera

