En trött dag

Standard

Jag är trött idag, men är ganska nöjd med det. I förrgår gick jag en mil och igårkväll läste jag en fantasybok. Inte så konstigt att jag är trött.

Jag är nöjd med mina myndighetskontakter idag, de tog inte så stor del av dagen.

Mest har jag lyssnat på webradio idag, repris av Finska pinnar och av Tracks. Samtidigt som jag läst eller skrivit eller plockat ur diskmaskinen.

En fågel, troligen en grönfink, flög in hit till korridoren på övre våningen imorse, det var inte jag som räddade den.  Hursomhelst det sägs att den flög sig trött inne så att någon kunde ta den med händerna och lyfta ut den.

En reaktion på ”En trött dag

  1. Grönfink: Nytt arbete/förnyelse på ingång. En aktiv tid ligger framför dig. Min gåva till dig är att starta nya projekt. (Djurens språk av Solöga)

Kommentera

