Inomhus

Standard

Jag har tvättat inomhus, tränat inomhus och sen duschat inomhus.

Nu när mina långkalsonger är i torkskåpet och mitt hår är blött, bör jag nog förbli inomhus en stund till…

Jag har kokat kaffe och jag har en del att läsa både i bokform och på internet. Sammanfattningvis har jag det ganska bra.

I helgen ska vi på utflykt med några kristna vänner, vi ska ända till Arjeplog och bland annat besöka Silvermuseet.. Dit ville jag åka en gång för 10 år sedan men det blev inte av då, av ganska många anledningar.

Att ta det ganska lugnt men ändå se till att jag har rena kläder är ett sätt att göra mig redo för resan.

Kommentera

