Sjuk

Standard

Jag är omänskligt trött, nyser och fryser. Skillnaden mellan att bara vara mänskligt trött och detta är ganska tydlig.

Jag undrar om jag blir tvungen att avstå från släktkalas på onsdag.

Även sista arbetsveckan på nuvarande praktikplatsen är hotad. Det gör inte så mycket.

Det är släktingarna jag skulle vilja orka träffa, bara Gud vet hur det blir nu.

Nu tänker jag först äta en småcitrus och sen gå och lägga mig igen.

En reaktion på ”Sjuk

  1. Urban Ingelsson

    Ajdå, det var illa. Jag hoppas verkligen att det inte är något allvarligt. Ta hand om dig och krya!
    Kram
    Urban

Kommentera

