Jag har det bra här!

Standard

På julaftonen flyttade vi tillbaka till en större stad, här finns flera universitet och bibliotek.

Julen handlade mest om att vila för oss, och det är väl helt ok.

Jag gläds åt att vara i vår egen lägenhet, där vår CD-samling finns. Annars finns det fördelar också med att bo enkelt och inte ha så många prylar.

På annandagen när vi var på en gudtjänst var det många som var glada att se oss igen och en person som vi fikade med som vi inte pratat så mycket med innan kände en person som är mycket aktiv i församlingen där vi deltagit de senaste 3-4 månaderna.

På eftermiddagarna har vi varit hos min mans föräldrar, där här även funnits gäster, som vanligt. Men de åkte nyss.

Något som jag gläds mycket åt redan är mitt fyramånaders guldkort på träningsanläggningen. Jag har redan simmat i förrgår och tränat Pilates idag. Det känns inte som en lyx utan som en nödvändighet med träning i grupp till musik med bra ledare.

Kommentera

