Veckan rymmer mycket

Standard

Tänk vad mycket som veckan hunnit innehålla.

Styrketräningsinstruktion, jag har redan hunnit ett andra pass med det nya programmet.

Besvikelse på Sveriges myndigheter. Inget nytt, många andra bloggar på svenska verkar handlar om det. Detta ska inte bli ännu en gnällblogg, så nu inget mer om det.

Mina svärföräldrar har inhandlat en ny jacka åt mig. Jag uppskattar det mycket, eftersom de höll med om att den jacka jag hade valt själv är den bästa.

Jag och min man hann också med ett besök i bönerummet som gjorts i ordning för den här veckan. Det visade sig att det var ett spontat babymöte där i rummet just när vi var där. En mamma hade tvillingar ca 7 månader, en annan hade ”bara” en baby ca 6 månader. Tänk så stora de redan är i den ålderna och vad de ler mycket. Som ni förstår blev det inte av att be som vanligt för min del. Jag bara såg på barnen och deras samspel.

Tvillingarnas mamma var också mycket bra på att se och uppmuntra människor med bara en kort mening och ett leende.

Nu har jag ändå inte berättat vad som hände i början av veckan. Allt kan inte komma med.

Kommentera

