Förkylning och framtidshopp

Standard

Just nu är jag så pass förkyld att det är en strapats att gå och köpa mer hostmedicin.

En oväntat fördel av denna sjukdomstid hittills är att jag fått mer ro att ringa och mejla om jobbrelaterade saker och nu verkar det som om jag har möjlighet att skaffa mig både naturvetenskaplig erfarenhet och översättningserfarenhet,
innan barnet som vi väntar ska födas.

Barnet mår bra, och verkar gilla att höra på när vi pratar och gillar även oftast musik och filmljud.

2 reaktioner på ”Förkylning och framtidshopp

    • Jag mår bättre men inte helt bra. Jag läste en del i The Prophet hos min irländska värdfamilj 1994. Där stod om jag minns rätt mycket bra och tänkvärt, bla om barn.

Kommentera

