Hemtrivsel

Standard

Bloggen startas nu om efter en ganska lång paus…

Ett av mina nya intressen är att vara hemma, ifred.
Läsa lite grann, diska en stund, dammsuga en kvart, lyssna på favoritmusiken, lösa sudoku.

Jag är inspirerad av Tommy Hellstens bok:” Ju mindre du gör dessto mer får du gjort.” och andra liknade skrifter. Jag har börjat förstå att för att ett hem ska vara ett hem så måste man trivas där.

En reaktion på ”Hemtrivsel

  1. Jag undrar hur lång tid det tar för mina föräldrar och syskon att märka att bloggen är omstartad. Jag funderar på att skriva 2-3 inlägg först innan jag tipsar dem

Kommentera

