Halvmedveten glömska

Standard

Idag skulle jag först till sjukhuset för att erkänna för min vårdgivare att jag inte gjort min rehabiliteringsträning. Sedan hade jag tänkt fara till min träningsanläggning och köra ett konditionspass,jag tvekade mellan gympa och indoor walking, basta lite och äta god restauranglunch.

Sjukhusbesöket gick ungefär som förväntat, jag fick samma hemläxa som förut, och sedan cyklade jag till träningscentret och var ovanligt tidig. Jag bestämde mig för att basta först, det kändes avigt och ovanligt lyxigt, sedan upptäckte jag att jag hade glömt träningsskorna. Nåja, jag ville troligen ändå inte träna för igår var det en så stressig dag.  Men resten av träningskläderna hade jag med mig som en extra vikt på transportsträckorna på cykel eftersom jag inte velat erkänna för mig själv i förväg att jag inte velat träna.

Lunchen var god, bra salladsbuffe och tre varmrätter varav en vegetarisk.

Kommentera

