Ensam hemma

Standard

Jag har levt ifrån min man i nästan två månader och vi ska snart flytta ihop igen, om mindre än en vecka.  Såklart att jag saknar honom. Men nu är det mycket att göra inför flytten. Det kommer en känsla och stör,  En känsla som jag känner igen som är både hoppfull och rastlös. Jag är 36 år men jag känner mig som om jag vore 18 år igen.  Bara nätt och jämnt vuxen.

Samtidigt har jag en två.åring att ta hand om. En glad och lekfull två-åring som ibland försöker ta hand om mig.  Livet känns underligt ibland, om man tillåter sig att känna efter.

 

Kommentera

