Äntligen bloggtid

Standard

Äntligen en kort stunds bloggtid. Jag sitter här med en kopp september-te bredvid mig.

Jag har sett många fina lekplatser denna höstsommar, men det är inte om dem jag vill berätta.

Jag gick upp vid midnatt igårkväll, för att kolla valresultat, men det inte det jag egentligen vill kommentera.

Nyss läste jag Ellos-katalogen, jag ska inte börja handla därifrån, möjligen lägger jag till några plagg till min önskelista, men det här ska aldrig bli en modeblogg.

Jag vill fånga upp möjligheten till vila, stunderna mellan aktiviteterna.

Snart kommer kanske denna dator att vara upptagen, med något nyttigare, mer arbetsrelaterat.

Snart kommer jag att cykla iväg för att träna Pilates på finska tillsammans med några vänner.

Kommentera

