Bastu

Standard

Jag tänkte skriva något om min bastuupplevelser den här månaden. Jag har både bastat på IKSU och på Finska Klubben. Men nu har jag glömt bort poängerna med det som jag ville berätta, så jag nöjer med att konstatera att jag gillar att basta.

Jag fortsätter med mina språkstudier och det trivs jag med. Tyvärr är jag just nu något mer tankspridd när det gäller allt annat. Jag hoppas jag får tillbaka mitt vardagsminne sen när jag kommer ner i en lugnare studietakt

Kommentera gärna här i bloggen, det ökar chansen att jag delar nya tankar med er innan jag hunnit
glömma bort dem.

Kommentera

