Fullbokat med lugna saker

Standard

Mitt liv är just nu ganska fullbokat med saker som hindrar mig från att stressa. Igår bön och fika på UBC på Teg. Nya stadsbiblioteket (Väven) hann jag titta  in på under en dryg kvart, också.  Vad lockande de spanskspråkiga och finskspråkiga böckerna ser ut med den nya skyltningen. Halt var det dock igår, man skulle verkligen inte stressa.

Idag bubbelpoolsbad, vattengympa, lunch på träningsanläggningen och sedan blodgivning.

Imorgon tandläkare… Då ska man börja dagen med att borsta tänderna i lugn och ro. Verkligen inte stressa.

Den här veckan hinner jag inte lära mig lika många nya ord, och det är nog lika bra det.

 

Kommentera

